lunes, 1 de abril de 2013

Nevada del 23 de febrero de 2013, a La Palma d'Ebre


















6 comentarios:

  1. Espectacular. Només una cosa...podria haver durat més dies¡¡¡¡

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Va ser una sorpresa molt agradable, perquè encara que tothom deia que nevaria, jo no m'ho vaig acabar de creure fins que ho vaig veure tot blanc. Gràcies pel teu comentari Robin...Una abraçada i fins aviat...!

      Eliminar
  2. Soc l' Angel e vist les teves fotos son molt xules¡¡

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Angel,
      M'agrada que visitis el meu blog. Veuràs com poc a poc et vas familiaritzant amb tot això que ara et sembla tan complicat. Ja ens veurem...Ah! i espero veure't-hi més vegades...

      Eliminar
  3. Y la nieve cubrió nuestros días y olvidamos los, durante esos días, los rencores de la tierra. Un saludo Pedro.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Pedro! Estoy encantada de que hayas visitado mi blog, el cual como puedes ver está algo "destartalado". Me gustaría imprimirle algo más de personalidad, pero todavía no acabo de encontrarle el "punto..." de ahí que lo tenga un poco abandonado también. Otro saludo para ti, y "nos seguimos viendo..."

      Eliminar